Wednesday, January 13, 2010

tonight was too free

Tonight was too free, so I have an idea,tat idea is about change the lyric of a song which i think is meaningful and suitable for the one i love...maybe it is bored to any one ....but I hope everyone will love it so...
tat is a song which belongs to 阿杜 and changed the lyric by me...
Actually, i dunno how to upload the Mtv, and make u guys more easier to read the lyrics and follow the Song...so,the Mtv i will upload later...hope u guys enjoy it...



阿杜,坚持到底 永豪,(我很爱你) :
在家里 在校里,我的爱 都很努力,
你不开心 我会医~ 我就住在新山JB~~
下着雨 下不停,你的巴士 很难载你,
我绝对 毫不犹豫,让你坐上我的CITY~~
是你让我发现爱你没原因,四个字 我很爱你,ohh~~~~
如果没有你,我的生活回到篮球场去~~~~
是你让我翻破Love Dic-tionary~ I miss U, miss U 够厉~ ooooohhh~~~
不管有多远,我会特地开车 上去找你~

每当我下车见到你,我的心 颤抖不停,
你会开心对我说一句:
“Hello Babi Babi,作莫在这里~~~~~”
是你让我看透highway这东西,是很直, 但有意义~
如果不介意,我会邀请你陪我回JB~
是你让我每天都很伤脑筋,
睡很迟 又很早醒,ohh~~~
不管有多苦,我会全心全力 爱你到底。。。。。。。
buubuuuuu........
改词:永豪 致:雪儿


1 comment: